سلامتی و پزشکی

225 هزار مبتلا به کرونا در روسیه همچنان تحت درمانند

شمار مبتلایان به عفونت ویروس کرونا در سراسر مناطق روسیه از 627 هزار نفر گذشته است، ولی از این تعداد فقط بیش از 225 هزار نفر همچنان تحت درمان بوده و حدود 393 هزار بیمار تا به امروز بهبود یافته اند.

9 شهریور 1399

واکنش عجیب ترامپ به افزایش آمار کرونا در آمریکا

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنشی عجیب از بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در این کشور استقبال کرد.

7 شهریور 1399

آخرین آمار کرونا در ایران امروز 11 تیر 99؛ 2549 ابتلا و 141 فوتی

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2هزار و 549 بیمار جدید کووید-19 در 24 ساعت گذشته خبر داد.

4 شهریور 1399

پاسخ فدراسیون به تیم های خصوصی: 4 تیم نمی توانند برای 140 باشگاه تصمیم بگیرند

فدراسیون فوتبال پاسخ نامه 4 باشگاه خصوصی لیگ برتری که برای سازمان لیگ شرط گذاشته بودند را داد.

1 شهریور 1399

نگفتنی های مصاحبه شغلی!

از کسانی که روده درازی می کنند، گلایه می شود نقطه مقابل آن هم چندان خوب نیست؛ نباید در مصاحبه های رسمی از جواب های تک کلمه ای استفاده کرد.

27 مرداد 1399

50 مبتلا به کرونا بعد از هر مراسم عروسی و عزا شناسایی می شوند

رئیس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: بعد از برگزاری هر مراسم عروسی یا عزا حدود 50 نفر مبتلا به کرونا در میان شرکت کنندگان شناسایی می کنیم.

26 مرداد 1399

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تمدید شد،

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 99 تمدید شد و زمانبندی جدید، استعداد درخشان، ظرفیت رشته های داروسازی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی بر روی این سایت نهاده شد.

25 مرداد 1399

باید ها و نباید های شروع فعالیت های نمایشی، استفاده از ماسک در سالن تئاتر الزامی شد

اطلاعیه شماره پنج اداره کل هنر های نمایشی الزامات آغاز به کار فعالیت های نمایشی را منتشر کرد.

23 مرداد 1399

آمار فوتی های کرونا افزایش یافت، 6 استان در شرایط هشدار

دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز 21 خرداد 1399 و بر اساس معیار های قطعی تشخیصی، دو هزار و 11 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 811 مورد بستری شدند.

20 مرداد 1399

خبرنگارانِ فروشگاه ها؛ بخش جدید خبرنگاران برای فروش کالاهای نو

طی هفته گذشته، خبرنگاران از بخش جدید خود یعنی خبرنگاران فروشگاه ها رونمایی کرد؛ بخشی که به مغازه ها و فروشگاه های کوچک اجازه می دهد تا با استفاده از خدمات خبرنگاران، کالاهای نو خود را در معرض کاربران قرار داده و به فروش برسانند.

20 مرداد 1399

ایده های پولساز در ایران

کشور ما با سرعت زیاد در حال رشد و توسعه است. اقتصاد مهم ترین معیار در تعیین سطح توسعه یافتگی کشورهاست. کشورهای در حال توسعه درزمینه کارآفرینی، بهبود استانداردها و کیفیت زندگی و ارتقای تحصیلات، شرایط جاده ها و حمل ونقل، زیرساخت ها و سلامت، راه دور و درازی...

19 مرداد 1399

آیا کرونا از پنجره ماشین وارد می گردد؟

محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با آنالیز شواهد موجود می گویند انتقال کرونا به وسیله پنجره خودرو بسیار غیرمحتمل است. در مقابل، توصیه شده است که تا جای ممکن پنجره خودرو را به منظور حفظ تهویه و جریان هوا باز نگه...

18 مرداد 1399

خصوصی سازی در پست؛ مدل ارزش آفرین و درس آموز

نگرانی های کنندگان مجلس از تجربه خصوصی سازی مخابرات از یکسو و چالش غیراقتصادی بودن ارائه خدمات پستی در مناطق کمتر برخوردار کشور از دیگرسو، سبب شد تا دولت و مجلس در واسپاری تمام تصدی گری های خود در این زمینه با تعلل و نگرانی برخورد کنند و در نتیجه دو کارور...

17 مرداد 1399

آبشار کبودوال گلستان ، زیبایی محسور کننده تنها آبشار خزه ای ایران

آبشار کبودوال یکی از جاذبه های گردشگری استان گلستان است که به دلیل قرار دریافت در طبیعت جنگلی، زیبایی محسورکننده ای دارد و هر ساله در فصول مختلفی از سال میزبان گردشگران ایرانی و خارجی است.

16 مرداد 1399

فاکتورهای متعددی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال مطرح است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در ابتدای نشست هیات رئیسه فدراسیون که عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد، افزود: بعد از جابه جایی زمان بازی های المپیک و تغییر زمان لیگ ملت ها، فدراسیون تصمیم به سرانجام همکاری با ایگور کولاکوویچ...

13 مرداد 1399

دستور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برای رسیدگی سریع به پرونده آسیه پناهی

مسجدی در سفر به استان کرمانشاه دستورات لازم در مورد تسریع در رسیدگی به پرونده آسیه پناهی را صادر کرد.

10 مرداد 1399

نگرانی WHO از افزایش موارد ابتلا به کووید 19 در دنیا

یکی از متخصصان ارشد سازمان دنیای بهداشت (WHO) گفت: همچنان نگرانی ها در خصوص افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 در سراسر دنیا وجود دارد.

9 مرداد 1399

خبرنگاران کارکنان ورزشی شهرداری پایتخت پروتکل بهداشتی مقابله با کرونا را فرا می گیرند

تهران- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت که طی هفته جاری و در پی تصمیم برای بازگشایی اماکن ورزشی مدیران و کارکنان این نهاد پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را فرا می گیرند.

8 مرداد 1399

شیوه تشخیص زودرس 3 سرطان شایع با آزمایشات غربالگری

متاسفانه بسیاری از بیماران که وسواس زیادی هم نسبت به سلامتی خود دارند با انجام مرتب یک سری آزمایش خونی روتین تصور می کنند که در حال چک کردن دقیق سلامت خود هستند. آنها مرتب برای نوشتن آزمایشات به اصطلاح چک آپ به پزشکان مراجعه می کنند.

7 مرداد 1399

ارکان قضایی فدراسیون در انتظار تیم های انصراف دهنده

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد احتمال انصراف تیم ها از ادامه رقابت های لیگ برتر صحبت کرد.

6 مرداد 1399
تعداد: (66)