اخبار اقتصادی

مقاله: بهترین شغل های سال 2021 در کانادا

این کارگران کابل های هوایی و زیر زمینی را که برق را به همراه تجهیزاتی منتقل می نماید، ساخت، نگهداری و تعمیر می نمایند. این کار ممکن است شامل کار بر روی تیرهای آبی در سطل های هیدرولیک، نصب سیستم های روشنایی خیابان و کار در ترانشه ها یا تونل ها باشد.

18 بهمن 1399

خبرنگاران نشت کلر در پتروشیمی کارون در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر

اهواز-خبرنگاران- روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از نشت کلر در پتروشیمی کارون این منطقه خبر داد.

9 شهریور 1399

تلگرام جریمه شد

تلگرام به علت نقض قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علاوه بر بازگرداندن 1.2 میلیارد دلار به سرمایه گذاران، 18.5 میلیون دلار نیز باید جریمه بپردازد.

4 شهریور 1399

ترامپ، بایدن را فاسد خطاب کرد

رئیس جمهور آمریکا با فاسد خواندن رقیب انتخاباتی خود، آمار ارائه شده توسط وی درباره تلفات ویروس کرونا در این کشور را به سخره گرفت.

3 شهریور 1399

کشتی اعزامی ایران به آب های ونزوئلا رسید

کشتی ایرانی گلسان که هفته گذشته بندر عباس را به مقصد ونزوئلا ترک نموده بود، امروز به آب های این کشور رسید.

2 شهریور 1399

دولت در تعامل با بخش خصوصی بسترهای حقوقی جهش تولید را فراهم می کند

معاون حقوقی رئیس جمهوری بر این باور است که جهش تولید در گروی تهیه و تدوین بسترهای حقوقی لازم است.

31 مرداد 1399

چاپ پانزدهم مقدمه ابن خلدون پس از 52 سال

52 سال پس از نخستین انتشار کتاب مقدمه ابن خلدون با ترجمه محمد پروین گنابادی توسط این انتشارات، این ترجمه بار دیگر در دو جلد و با قیمت 190هزار تومان منتشر شده است تا شمار تجدید چاپ های این کتاب به عدد 15 برسد.

30 مرداد 1399

ادعای عجیب مالک تراکتور: پول کی روش را من دادم!

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور و ماشین سازی که این روزها مصاحبه های جنجالی زیادی انجام می دهد درباره خبر شکایت فدراسیون فوتبال به دلیل صحبت هایش گفت: شکایتی در کار نیست. چند جلسه گذاشتند و یک جام خدمت آماده نموده بودند که به من اهدا نمایند و می خواستند در...

28 مرداد 1399

نگفتنی های مصاحبه شغلی!

از کسانی که روده درازی می کنند، گلایه می شود نقطه مقابل آن هم چندان خوب نیست؛ نباید در مصاحبه های رسمی از جواب های تک کلمه ای استفاده کرد.

27 مرداد 1399

حق مردم از سهام عدالت چگونه نصف شد؟!

آبان 1384، وزارت رفاه آیین نامه اجرایی افزایش ثروت خانوار های ایرانی را از طریق گسترش سهم بخش تعاون براساس توزیع سهام عدالت به هیئت دولت پیشنهاد داد و در بهمن 1384 با تغییراتی به تصویب هیئت دولت رسید.

27 مرداد 1399

50 مبتلا به کرونا بعد از هر مراسم عروسی و عزا شناسایی می شوند

رئیس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: بعد از برگزاری هر مراسم عروسی یا عزا حدود 50 نفر مبتلا به کرونا در میان شرکت کنندگان شناسایی می کنیم.

26 مرداد 1399

زمان جدید برای معین روش مدیریت سهام عدالت

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه فرصت انتخاب روش مستقیم برای مدیریت این سهام فعلا ادامه دارد، اظهار کرد: حدود یک میلیون نفر تا به امروز سهام عدالت خود را فروختند.

25 مرداد 1399

باید ها و نباید های شروع فعالیت های نمایشی، استفاده از ماسک در سالن تئاتر الزامی شد

اطلاعیه شماره پنج اداره کل هنر های نمایشی الزامات آغاز به کار فعالیت های نمایشی را منتشر کرد.

23 مرداد 1399

کاهش 10 درصدی محبوبیت ترامپ در آمریکا طی یک ماه

جدیدترین نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد، میزان محبوبیت دونالد ترامپ در آمریکا و رضایت از او طی یک ماه، 10 درصد کاهش یافته است.

22 مرداد 1399

فارس من، فرصت تحریم باعث رشد دانش بنیان ها در تولید و بازارسازی محصولات شد

معاون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: فرصتی که در دوران تحریم پیش روی دانش بنیان ها و بنگاه های بزرگ صنعتی و اقتصادی قرار گرفت باعث شد تا این شرکت ها حداکثر استفاده برای توسعه، تولید و بازارسازی محصولات خود را داشته باشند....

22 مرداد 1399

خبرنگارانِ فروشگاه ها؛ بخش جدید خبرنگاران برای فروش کالاهای نو

طی هفته گذشته، خبرنگاران از بخش جدید خود یعنی خبرنگاران فروشگاه ها رونمایی کرد؛ بخشی که به مغازه ها و فروشگاه های کوچک اجازه می دهد تا با استفاده از خدمات خبرنگاران، کالاهای نو خود را در معرض کاربران قرار داده و به فروش برسانند.

20 مرداد 1399

ایده های پولساز در ایران

کشور ما با سرعت زیاد در حال رشد و توسعه است. اقتصاد مهم ترین معیار در تعیین سطح توسعه یافتگی کشورهاست. کشورهای در حال توسعه درزمینه کارآفرینی، بهبود استانداردها و کیفیت زندگی و ارتقای تحصیلات، شرایط جاده ها و حمل ونقل، زیرساخت ها و سلامت، راه دور و درازی...

19 مرداد 1399

خصوصی سازی در پست؛ مدل ارزش آفرین و درس آموز

نگرانی های کنندگان مجلس از تجربه خصوصی سازی مخابرات از یکسو و چالش غیراقتصادی بودن ارائه خدمات پستی در مناطق کمتر برخوردار کشور از دیگرسو، سبب شد تا دولت و مجلس در واسپاری تمام تصدی گری های خود در این زمینه با تعلل و نگرانی برخورد کنند و در نتیجه دو کارور...

17 مرداد 1399

وزیر دارایی عراق به زودی به ایران می آید

منابع خبری در عراق اعلام کردند وزیر دارایی عراق قرار است به زودی به ایران سفر کند.

15 مرداد 1399

خبرنگاران جانسون به دنبال جایگزین هواوی در پروژه اینترنت پرسرعت انگلیس

لندن - خبرنگاران - با اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه شرکت مخابراتی چینی هواوی، نخست وزیر انگلیس میخواهد جایگزین دیگری را برای راه اندازی اینترنت پر سرعت نسل پنجم در این کشور پیدا کند.

14 مرداد 1399
تعداد: (61)