کسب و کار

مقاله: بهترین شغل های سال 2021 در کانادا

این کارگران کابل های هوایی و زیر زمینی را که برق را به همراه تجهیزاتی منتقل می نماید، ساخت، نگهداری و تعمیر می نمایند. این کار ممکن است شامل کار بر روی تیرهای آبی در سطل های هیدرولیک، نصب سیستم های روشنایی خیابان و کار در ترانشه ها یا تونل ها باشد.

18 بهمن 1399

حکم نجات آشوراده ، اجرای پروژه های گردشگری در تنها جزیره ایرانی دریای خزر منتفی شد

دادستانی کل کشور دستور توقف واگذاری آشوراده و منتفی شدن اجرای پروژه های گردشگری در این ذخیره گاه زیست کره را صادر کرد.

6 شهریور 1399

انتقاد برنده سیاه پوست بوکر از صنعت نشر

ایسنا به نقل از گاردین نوشت: برناردین اواریستو نویسنده بریتانیایی که با انتشار رمان دختر، زن، دیگر عنوان نخستین نویسنده زن سیاه پوست جایزه ادبی بوکر را در سال 2019 دریافت کرد، صنعت نشر را مورد انتقاد قرار داد و آن را مضحک و صنعتی با ارزش هایی گمراه شده...

5 شهریور 1399

دره فناوری در دانشگاه شیراز افتتاح شد

پردیس فناوری و نوآوری دانشگاه شیراز با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار استان فارس و جمعی از مسئولان دانشگاه شیراز افتتاح شد.

5 شهریور 1399

تلگرام جریمه شد

تلگرام به علت نقض قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علاوه بر بازگرداندن 1.2 میلیارد دلار به سرمایه گذاران، 18.5 میلیون دلار نیز باید جریمه بپردازد.

4 شهریور 1399

تبلت پرچمدار و لپ تاپ های جدید هوآوی در ایران معرفی شدند

در مراسم آنلاینی که ساعت 20 روز چهارشنبه 4 تیر ماه برگزار گردید، تعدادی از محصولات جدید هوآوی در رده لپ تاپ و تبلت برای بازار ایران معرفی شدند. معرفی محصولات توسط امیرحسین قاسمی مدیر شبکه خرده فروشی هوآوی انجام شد. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم...

1 شهریور 1399

راهزنی در پوشش پلیس نامحسوس!

با اعترافات عاملان دستبرد به محموله طلا در یکی از جاده های خراسان رضوی، ابعاد گسترده ای از یک دسیسه شوم وحشتناک در حالی فاش شد که اعضای این باند خطرناک با استفاده از علایم و تجهیزات پلیسی و در پوشش پلیس نامحسوس جاده! اقدام به ارتکاب جرم کرده بودند.

29 مرداد 1399

ادعای عجیب مالک تراکتور: پول کی روش را من دادم!

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور و ماشین سازی که این روزها مصاحبه های جنجالی زیادی انجام می دهد درباره خبر شکایت فدراسیون فوتبال به دلیل صحبت هایش گفت: شکایتی در کار نیست. چند جلسه گذاشتند و یک جام خدمت آماده نموده بودند که به من اهدا نمایند و می خواستند در...

28 مرداد 1399

نگفتنی های مصاحبه شغلی!

از کسانی که روده درازی می کنند، گلایه می شود نقطه مقابل آن هم چندان خوب نیست؛ نباید در مصاحبه های رسمی از جواب های تک کلمه ای استفاده کرد.

27 مرداد 1399

حق مردم از سهام عدالت چگونه نصف شد؟!

آبان 1384، وزارت رفاه آیین نامه اجرایی افزایش ثروت خانوار های ایرانی را از طریق گسترش سهم بخش تعاون براساس توزیع سهام عدالت به هیئت دولت پیشنهاد داد و در بهمن 1384 با تغییراتی به تصویب هیئت دولت رسید.

27 مرداد 1399

زمان جدید برای معین روش مدیریت سهام عدالت

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه فرصت انتخاب روش مستقیم برای مدیریت این سهام فعلا ادامه دارد، اظهار کرد: حدود یک میلیون نفر تا به امروز سهام عدالت خود را فروختند.

25 مرداد 1399

باید ها و نباید های شروع فعالیت های نمایشی، استفاده از ماسک در سالن تئاتر الزامی شد

اطلاعیه شماره پنج اداره کل هنر های نمایشی الزامات آغاز به کار فعالیت های نمایشی را منتشر کرد.

23 مرداد 1399

فارس من، فرصت تحریم باعث رشد دانش بنیان ها در تولید و بازارسازی محصولات شد

معاون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: فرصتی که در دوران تحریم پیش روی دانش بنیان ها و بنگاه های بزرگ صنعتی و اقتصادی قرار گرفت باعث شد تا این شرکت ها حداکثر استفاده برای توسعه، تولید و بازارسازی محصولات خود را داشته باشند....

22 مرداد 1399

خبرنگارانِ فروشگاه ها؛ بخش جدید خبرنگاران برای فروش کالاهای نو

طی هفته گذشته، خبرنگاران از بخش جدید خود یعنی خبرنگاران فروشگاه ها رونمایی کرد؛ بخشی که به مغازه ها و فروشگاه های کوچک اجازه می دهد تا با استفاده از خدمات خبرنگاران، کالاهای نو خود را در معرض کاربران قرار داده و به فروش برسانند.

20 مرداد 1399

ایده های پولساز در ایران

کشور ما با سرعت زیاد در حال رشد و توسعه است. اقتصاد مهم ترین معیار در تعیین سطح توسعه یافتگی کشورهاست. کشورهای در حال توسعه درزمینه کارآفرینی، بهبود استانداردها و کیفیت زندگی و ارتقای تحصیلات، شرایط جاده ها و حمل ونقل، زیرساخت ها و سلامت، راه دور و درازی...

19 مرداد 1399

خصوصی سازی در پست؛ مدل ارزش آفرین و درس آموز

نگرانی های کنندگان مجلس از تجربه خصوصی سازی مخابرات از یکسو و چالش غیراقتصادی بودن ارائه خدمات پستی در مناطق کمتر برخوردار کشور از دیگرسو، سبب شد تا دولت و مجلس در واسپاری تمام تصدی گری های خود در این زمینه با تعلل و نگرانی برخورد کنند و در نتیجه دو کارور...

17 مرداد 1399

هدست هوشمندی که دوست واقعیت مجازی شما می گردد

هدست هوشمند موسوم به Reverb G2 یک هدست واقعیت مجازی هوشمند است که توسط شرکت اچ پی طراحی شده است. این هدست واقعیت مجازی می تواند برای بسیاری از کاربران سودمند و کاربردی باشد.

17 مرداد 1399

چند توصیه مهم درباره ماسک

این روزها متخصصان به دلیل شیوع کرونا بر ضرورت استفاده از ماسک به هنگام خروج از خانه و جهت محافظت از سلامت خود و اطرافیان شان تاکید می کنند.

4 مرداد 1399

چگونه در بورس سود کنیم؟

به گزارش خبرنگاران، یاد دریافت نحوه خرید و فروش سهام و اوراق بهادار شرط لازم برای ورود و به دست آوردن موفقیت در بورس است، ولی بدون شک شرط کافی نیست. یک سهامدار و معامله گر در بازار سرمایه علاوه بر اینکه باید در کلاس های آموزش بورس، تحلیل بازار سهام، شرکت...

17 تیر 1399

کشف و ضبط اشیای 4هزارساله در ارزوییه کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان از کشف و ضبط شش شی ء عتیقه در شهرستان ارزوییه با قدمت 4 هزار سال اطلاع داد.

14 تیر 1399
تعداد: (36)