همایشها و نمایشگاه ها

تشدید تنش کاخ سفید و مرکز کنترل و پیشگیری آمریکا بر سر مقابله با کرونا

تنش های بین کاخ سفید و مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا بعد از اینکه یکی از مشاوران رئیس جمهور آمریکا از واکنش این مرکز به شیوع بیماری کرونا انتقاد کرد، بالا گرفته است.

2 مرداد 1399

دسترسی به مقالات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تا آخر اردیبهشت 99رایگان شد

دسترسی به مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و مقالات نشریات و کنفرانس ها در پایگاه های اطلاعات علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تا آخر اردیبهشت 1399 رایگان شد.

7 تیر 1399

ترامپ: سخنانم درباره تزریق مواد ضدعفونی شوخی بود

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به سخنان کنفرانس خبری چند ساعت پیش خود درباره تزریق مواد ضد عفونی به بدن برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد.

2 تیر 1399

همایش ملی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا از منظر مردم شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، همایش پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی ایران از منظر علوم اجتماعی و مردم شناسی از سوی سه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات...

1 تیر 1399

بایدن به ترامپ: سلامت مردم آمریکا موضوعی برای شوخی کردن نیست

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور این کشور درباره تزریق مواد ضد عفونی کننده برای مقابله با کرونا، از مردم خواست مواد ضد عفونی کننده نخورند.

31 خرداد 1399

انصاری فر: پیشنهادی برای کالدرون دریافت نکردیم، بازیکن جدید در راه است

مدیرعامل پرسپولیس می گوید پیشنهادی برای گابریل کالدرون به دست این باشگاه نرسیده است.

4 بهمن 1398

نمایشگاه نقاشی حمید صدیقی نیریز در کاخ سعدآباد برگزار می شود

نمایشگاهی از آثار نقاشی حمید صدیقی نیریز هنرمند معاصر برای نخستین بار به همت موزه هنرهای معاصر با همکاری اداره کل موزه ها 14 بهمن سال جاری در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

3 بهمن 1398

پیگیر کوتاهی دستگاه ها در کاهش آلودگی هوا هستیم، افزایش نرخ کرایه نداریم

شهردار تهران با بیان این که شهرداری تهران یکی از دستگاه های موثر در کاهش آلودگی هوا است، گفت: مابقی دستگاه ها باید به مأموریت های خود در کاهش آلودگی هوا عمل نمایند.

26 دی 1398

لزوم هم پایی قوانین با دانش علمی سلول درمانی، ذخیره خون بند ناف در بانک عمومی رایگان است

رئیس پژوهشگاه رویان گفت: قوانین و آیین نامه های اجرایی نیز باید همپای دانش سلول های بنیادی به روز شود تا خدای ناکرده در این حرکت علمی خللی ایجاد نشود. به کمک قوانین سودجویی ها به حداقل می رسد.

18 دی 1398

مشهد میزبان دانشمندان بین المللی برجسته سلول های بنیادی می گردد

خبرنگاران/خراسان رضوی سومین کنگره ملی و دومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با نشان MashhadStemCells-2017، 30 فروردین ماه الی یکم اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد مقدس برگزار می گردد.

16 دی 1398