طراحی گرافیکی و چاپ

انتقاد برنده سیاه پوست بوکر از صنعت نشر

ایسنا به نقل از گاردین نوشت: برناردین اواریستو نویسنده بریتانیایی که با انتشار رمان دختر، زن، دیگر عنوان نخستین نویسنده زن سیاه پوست جایزه ادبی بوکر را در سال 2019 دریافت کرد، صنعت نشر را مورد انتقاد قرار داد و آن را مضحک و صنعتی با ارزش هایی گمراه شده...

5 شهریور 1399

چاپ پانزدهم مقدمه ابن خلدون پس از 52 سال

52 سال پس از نخستین انتشار کتاب مقدمه ابن خلدون با ترجمه محمد پروین گنابادی توسط این انتشارات، این ترجمه بار دیگر در دو جلد و با قیمت 190هزار تومان منتشر شده است تا شمار تجدید چاپ های این کتاب به عدد 15 برسد.

30 مرداد 1399

کارتن پلاست و ویژگی های آن

کارتن پلاست از جمله موادی است که استفاده های زیادی در صنایع مختلف دارد. حال سوال این جاست که کارتن پلاست چیست و چه ویژگی هایی آن را به متریالی مناسب برای استفاده در صنایع مختلف تبدیل نموده است؟ آن چه که در فراوری کارتن پلاست به کار می رود، مواد اولیه پلی...

24 دی 1398

اس-500، سامانه قدرتمند روسی برای مقابله با تهدیدهای راهبردی آمریکا

مقامات ارشد دفاعی روسیه ضمن اشاره به ورود سامانه دفاع موشکی اس-500 به خط فراوری، آن را سامانه ای قدرتمند برای مقابله با خطرناک ترین تهدید های راهبردی آمریکا توصیف کردند.

14 دی 1398

زیباتر ساختن نمای راه پله ساختمان در طراحی دکوراسیون

در این مطلب از ما می خواهیم شما را با الگوهای زیباسازی راه پله خانه خود برای جذابیت بخشیدن به دکوراسیون منزل آشنا کنیم .

14 دی 1398

محوطه سازی حیاط با ایده هایی ناب

با گذشت زمان و تغییراتی که در معماری و ساخت مناطق مسکونی شکل گرفت علاوه بر اهمیت طراحی داخلی ساختمان ، اهمیت محوطه سازی و طراحی حیاط نیز دو چندان شد .

14 دی 1398

درب های کشویی در طراحی دکوراسیون منزل

امروزه بیش تر خانه ها به سمت آپارتمانی شدن پیش رفته اند .

14 دی 1398

چاپگر سه بعدی با قدرت تفکیک بالا برای چاپ در ابعاد بزرگ

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، پژوهشگران دانشگاه نورث وسترن پیروز به ارائه چاپگر سه بعدی شدند که ابعاد بسیار بزرگی داشته به طوری که می توان اجسامی در ابعاد یک انسان را در مدت چند ساعت با آن چاپ کرد.

11 دی 1398